luni, 28 septembrie 2015

Care sunt fricile si fanteziile irationale ale clientilor tai?

De exemplu, o femeie vrea sa slabeasca.


Dorinta: vrea sa fie mai atractiva


Frica: ii este frica de faptul ca daca nu va slabi, sotul o va insela.

 

Trebuie sa pui accentul pe motivele irationale. 

 

Uita-te la reclamele la McDonals, si la cafea. Nu vei gasi nimic logic.

 

Trebuie sa faci Avatarul Clientului. 


Sa descrii clientul, sa il cunosti mai bine. 

Trebuie sa te gandesti ce au in comun toti clientii tai si sa pui toate acele caracteristici impreuna.

 

Toate acele caracteristici vor defini o persoana virtuala, careia ii dai nume si care reprezinta majoritatea clientilor tai. Este ambasadorul lor. 

 

Lui trebuie sa te adresezi atunci cand scrii un articol sau o promotie.


Incearca sa iti imaginezi cum arata, cum se imbraca, ce expresii foloseste atunci cand vorbeste. Este casatorit sau nu?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu