Un site de user recordings pe care ti-l recomand este MouseFlow. ===>
Nu mai trebuie sa faci o gramada de sedinte de brain storming pentru a ghici pe fac potentialii clienti dupa ce ajung pe site. Acum poti afla adevarul gol golut.
Desi Google Analytics este foarte bun, totusi nu iti raspunde la toate intrebarile. Trebuie sa iti dai tu seama unde userul se uita si pe ce a vrut sa dea click dar s-a razgandit.
Poti afla date despre:
Average interaction time,
Loading time,
Clicks per view,
Average visit length,
Average interaction time,
Bounce rate
Click Heatmap
Movement Heatmap
Scroll Heatmap
Attention Heatmap
Geo Heatmap
Se pare ca este o corelatie de 84% pana la 88% intre miscarile mousului si miscarile ochilor.
Cel mai interesant lucru mi se pare faptul ca urmarind inregistrarile video, poti afla unde anume abandoneaza procesul de check out.
Se pare ca nici vizitatorii care folosesc telefoane moile sau tabletele nu scapa de ochiul ager al lui "Big Brother".
Daca te intrebi cati folosesc acest serviciu, raspunsul este 45,000.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu