Daca vrei sa vinzi mai mult, trebuie sa pui accentul pe beneficiile produsului, nu pe caracteristici.
Un exemplu scurt ar fi beneficiului aerului conditionat de la masina.
Aerului conditionat raceste aerul din masina. Dar de ce vor oamenii ca aerul din masina sa fie mai rece?
Cum se va schimba viata lor dupa ce vor avea aer conditionat in masina?
Beneficiul aerului conditionat este ca intr-o zi foarte calduroasa,
poti sta relaxat in masina si te poti racori, fara sa te incomodeze
caldura de afara si sa te faca sa transpiri si sa iti patezi hainele.
Deci ce vor clientii sa evite, prin folosirea aerului conditionat?
Vor sa evite situatiile neplacute care pot fi cauzate de transiparatia abundenta.
Vor sa evite o situatie in care se pot simti jenati de faptul ca au
hainele ”ude” sau patate de transpiratie, in special atunci cand se duc
sa se intalneasca cu o alta persoana si vor sa se asigure ca vor face o
impresie buna.
De obicei, hainele patate de transpiratie sunt
asociate cu lipsa igienei (desi temperaturile de afara sunt extrem de
mari), asa nu vor ca oamenii sa credea ca ei nu se ocupa de igiena
persoanala.
Nu vor ca oamenii sa ii judece gresit. Asta vor sa evite. De asta cumpara o masina cu aer conditionat..
Cand trimiti un mesaj, trebuie sa fii foarte atent la Subiectul
mesajului (Headline), o formula care te poate ajuta este urmatoarea:
1 Cum sa...
2 [Eviti o durere/Obtii un beneficiu]
3 [Rapid/Usor]
4 Un time frame Specific (1 saptamana, o luna)
Daca vrei sa gasesti idei pentru headline-uri, intra pe Digg.com si vezi headline-urile celor mai populare articole.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu