De exemplu, cineva vrea sa slabeasca.
Avatar: Alina, varsta 30-40 de ani
Vrea sa slabeasca
Fantezie irationala: Vrea sa imbrace blugii pe care ii avea in liceu
pentru ca vrea sa atraga tipul de barbati pe care ii atragea atunci.
Frica: daca nu slabeste, sotul o va parasi
va fi singura si oamenii o vor judeca
Oamenii nu o vor implica in diferite activitati pentru ca este grasa
Dorinte:
Dupa ce imbraca blugii (care sunt cu cateva numere mai mici) si se
plimba pe strada, toata lumea o va admira, chiar si Brad Pitt va fi
atras de ea.
Trebuie sa te gandesti la exemple specifice, targhetate.
Trebuie sa indentifici elementele produsului tau care se potrivesc cu dorintele si fricile clientului.
Care este cea mai mare dorinta egoista pe care clientul tau o are si care ii va impinge sa cumpere produsul?
Uita-te la reclamele la iaurturi, ele targeteaza familiile. Ai vazut tu
sa zica in reclame ceva de genu: iaurt, stiti cu ce sa il mancati, sti
ca e bun, cumparati de la noi. No way.
In reclame se pune
accentul pe o familie fericita, unita, arata copii care sunt cuminti,
care se joaca frumos, toata lumea zambeste.
Ele vand idea ca
mamele pot rasufla usurate pentru ca vor avea copii sanatosi (daca vor
continua sa mance acele iaurturi, bineinteles).
Si acea reclama
se difuzeaza in fiecare zi, de cateva ori pe zi, pentru ca oamenii sa
asocieze tot timpul o familie fericita cu acel iaurt.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu